jane the pain - inredning & sånt..

Är Filip egentligen gay?

Kategori: Jag & familjen

På simskolan..

Jag och Filip sitter på läktaren och tittar på när Felix försöker lära sig att crawla (stavas det så??)..

Det går förbi tre stycken. olika mycket tränade killar..

Filip:-Kolla Jenny..
Jag:-MMmm
Filip:-Kolla då..
Jag:-Ja vaddå? Menar du dom där jättefula badbyxorna?
Filip:-Nä kolla han i mitten.. Han var snyggt tränad.
Jag:-Mmmm..
Filip:-HONOM skulle jag vilja ha!
Jag:-VA??
Filip:-Hehe oj vad fel det blev.. jag menar så skulle jag vilja se ut.
Jag:-Eller hur!!

I fortsättningen kommer jag inte gå runt och oroa mig över att Filip ska träffa en ny tjej..Nu kommer jag oroa mig över att han ska träffa en MAN..

Jenny

Kommentarer

  • theres säger:

    Hahaha när man som minst tänker på det kommer sanningen ut ;)

    2010-12-16 | 02:29:54
  • theres säger:

    Hahaha när man som minst tänker på det kommer sanningen ut ;)

    2010-12-16 | 02:30:45
  • Anna säger:

    Hej!



    Det finns värre saker att oroa sig för än att han skulle bli gay förstås... Du kanske ska ta bort det där inlägget senare i livet om det skulle visa sig att han är homosexuell. Kram!

    2010-12-17 | 12:32:54
  • Anna säger:

    HAHAHAHA vilken humor, jag trodde det var din son som sagt det!!! Sorry!!! Du kan väl supa ner mannen ordentligt och pressa honom i hans oklara tillstånd!

    2010-12-17 | 12:34:29

Kommentera inlägget här: