jane the pain - inredning & sånt..

En U-båt i julklapp..

Kategori: Köptips..

Detta är mitt bästa julklappstips till dom som gillar Te.. Jag hatar Te, men hade velat ha en iaf. Bara för att den är såååå SÖT.

Tesil Ubåt TEA SUB

Den lilla ubåten finns att köpa HÄR.

På samma sida hittar ni även dessa ljuvliga prylar..

FOOT in The Door DörrstoppSalt- och pepparkar PI:PWIRE BLOOMS - Sladdekoration
Förvaring & RamarMORRIS MemohållarePapperskorg Tunna DEL XS
Tvättsäck MONEY LAUNDRY BAGGrytunderlägg Hotstand CABANAZTrippelskål
SPICE BOYS Salt & PepparROLLMOPS tubklämmareKökstimer TAPE TIMER

För er som undrar hur det är med Hilda.. kan jag säga att hennes prickar som jag trodde var vattenkoppor är helt väck. Med andra ord kommer hon troligtvis ligga sjuk på julafton ist. Jag vet att jag är negativ nu. Men jag måste förbereda mig lite mentalt. Vi ska liksom åka bort. Vore trist att sitta hemma helt ensamna på JESUS födelsedag;).

Kram jenny

Kommentarer

  • Sara säger:

    SÅÅÅ glad jag vart när jag läste din blog om dennna sida som du blivit tipsad om... för sladdspikarna som ser ut som löv har jag letat efter men inte hittat.. såg dom när det kom ut på någon sida men jag tappa bort den=( men nu JIPPY sa glad den kommer bli perfekt till min dotters rum o Ikea lampan som ser ut som en blomma.... klicka hem =)

    2010-12-13 | 20:20:38

Kommentera inlägget här: