jane the pain - inredning & sånt..

Felix rum..

Kategori: Hemma hos mig..

Felix rum ett är ett av favoriterna hemma.. Slänger in lite Styleroombilder.. Dom flesta av er har nog sett dom förr.. Dags att ta nya foton kanske..
barnrum,loftsäng,vitt,svart,barbapappa,fladdermus,mumie,brevlåda,alfabet,wallies,prickigt,cup cakes,kuddar,guld,tassar,växter
bokstöd,prydnad,dinosaurie
hund,sparbössa,böcker
star wars,barnrum
star wars hjälmar
barnrum,ribbstol,70 tal,svart,vitt
barnrum,förvaring
barnrum,förvaring,svart,vitt,leksaker,tidningsställ,gardiner,rullgardiner,lampa,apa,hellikopter,lådor,växter,fönster

Jenny

Kommentarer

  • Elisabet säger:

    Hej! Har kollat runt lite på styleroom för lite ideer och fick då se att du har de bokstäverna jag hade tänkt till min lillkilles rum, såg de i en plaza tidning, vart har du köpt dem?

    2010-12-19 | 23:07:04
  • jenny säger:

    Hej



    Jag har köpt dom från www.vimsadekor.se

    Jag beställer dock inte av henne längre. Det har varit för mkt strul kring hennes leveranser. Men vem vet hon har kanske bättret sig..



    Kram Jenny

    2010-12-19 | 23:12:06
    Bloggadress: http://janethepain.se
  • Kajsa säger:

    Jag är nyfiken vad du har köpt ribbstolen? Det måste ju vara den ultimata barnleksaken! Jag vill själv upp och hänga lite i den..=)

    2010-12-20 | 08:48:32
  • jenny säger:

    Hej Kajsa.

    Ribbstolen är köpt på blocket..Håll utkik..det brukar komma in några emellanåt:)



    vh Jenny

    2010-12-20 | 12:42:23
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: