jane the pain - inredning & sånt..

Ferm Living i hallen..

Kategori: Hemma hos mig..

Idag tänker jag hylla min halltapet. JAG ÄLSKAR den.. Tröttnar liksom inte, och det är ganska ovanligt för att vara jag.
En viss annan tapet,som jag lovat dyrt och heligt att jag aaaaldrig skulle tröttna på är den i matrummet.... Men det säger jag förståss inte..För då får jag inga julklappar.

Tapet från Ferm Living..
tävling
tapet,svart,vitt,hall,hatthylla,skohylla,tavla,abc. ikea.tamtam
hall,vägg,golv på väggen,text,svart,vitt

Har ni några favorit tapeter??

Idag har jag ägnat största delen av dagen åt att jobba med företaget.. Det är sååå mkt som ska fixas innan shoppen är klar. Men det är kul:) Önskar bara jag hade lite mer tid.
MEN snart är det jullov!! 2 natt pass kvar på jobbet sen sååååå.

Kram Jenny











Kommentarer

  • Alma säger:

    Min stora favoriter är den du har i hallen och en som heter city från ecowall.



    Frank var hur fin som helst,hur går den med nya familjemedlem lilla sötnosen.



    Kram Alma

    2010-12-15 | 18:01:10
  • Josefina säger:

    Ja jag älskar mina Modesty tapeter!! vet att jag tjatar om dom men nu har jag beställt en tredje som ska upp på kontoret!!

    / Josefina

    2010-12-15 | 18:54:42
  • Petran på DesignInsight säger:

    Mee love to!! Himla fin tapet! passar liksom perfekt hemma hos er. Jag har massor av favorittapeter men om jag känner mig rätt så blir det nog mest bara vitt i mitt nästa hem.. Men gillar Hannas tapet London lite extra mycket (den randiga som sitter i salongen)

    Kram

    2010-12-15 | 21:14:31
    Bloggadress: http://designinsight.blogg.se/
  • Hanna - Whiterainbow säger:

    Jag gillar tapeten vi har i vardagsrummet! älskar den, flyttar vi kommer jag troligtvis använda den igen.. och igen ;) Och det är en Rusta tapet!

    2010-12-16 | 10:15:00
    Bloggadress: http://whiterainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här: