jane the pain - inredning & sånt..

Gott nytt år...

Kategori: Jag & familjen

Idag är det faktiskt nyårsafton.. så därför tittar jag bara in och säger GOTT NYTT ÅR!!!

Jag kan säga att jag mår bättre, men har fortfarande sjukt ont.. Vet ni vad det kostar att operera bort en visdomstand..??3000 spänn..!!plus att jag fick pröjsa 600 spänn  för ett akutbesök. Det är typ en vit Bumling (som jag gääärna skulle vilja ha, även om jag inte har nån direkt plats)..MEN med tanke på hur sjukt ont jag haft/har känns det ändå som att det är värt att dra ut tanden.. Igår låg jag bara och bölade av smärta.. Lämnade tom över bloggandet till Filip. DÅ kanske ni kan förstå hur dålig jag var!!!!

Vi ses nästa år.. Låter långt;)

Kram Jenny (och Filip).

Kommentarer

  • Susanne säger:

    Men åå stackars dig. Tur att du har en sån förstående och hjälpsam make :-) Han lyckades ju verkligen bra med gästbloggeriet tidigare!

    Hoppas att det onda går över snart och att du och familjen får ett riktigt GOTT NYTT ÅR

    Kram

    Susanne

    2010-12-31 | 16:59:23
  • Cia40:) säger:



    ÖNSKAR dig/er ett...

    GOTT NYTT ÅR!!!:)

    KRAM Cia:)

    2010-12-31 | 18:27:10
    Bloggadress: http://www.rodating.blogspot.com
  • Alma säger:

    Fy vad jobbigt finns inget värre än tandvärk,förstår dig fullt då jag har såna problem konstant.



    Hoppas du blir bättre snart.Gott Nytt År;)



    Kram Alma

    2011-01-01 | 14:57:33
  • Dansbandsfrun säger:

    men gumman, aj!

    Jag lovar att ingen kan känna så mycket sympati med dig som jag gör (för jag e så hysteriskt rädd för tandvärk o tandläkare)

    MEN din man gjorde ett bra bloggjobb, han kanske skulle fundera på att skaffa en egen? ;)

    hoppas du piggnar till snabbt o slipper värken. kram

    2011-01-01 | 22:08:35
    Bloggadress: http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: