jane the pain - inredning & sånt..

Jag är INGEN hypokondriker..

Kategori: Jag & familjen

Hej alla söta..
Vet ni att jag varit utan en dator sen i onsdags.. Det måste typ vara mitt rekord..
Hilda och Felix hade inte sharlakansfeber. Läkaren var över övertygad om att det var det, men odlingen visade negativt.. Dom hade alltså baaaaara ett virus....som var precis som sharlakansfeber.

Det känns som att Hilda typ blivit diagnostiserad till att ha haft ALLA barnsjukdommar den senaste månaden. Så när jag på självaset julaftons morgon hävdade, att en ytte pytte liten prick på Hildas rygg skullle vara en vattenkopp...blev jag total sågad och kallad värsta sortens hypokondriker.. När Hilda sen på julaftonsnatten hade fått ytterligare prickar på kroppen kändes det som en seger..Alltså för att JAG hade rätt (och inte var värsta sortens hypokondriker..). Just nu ser hon ut som en prickigkorv. Men är ytterst välmående bortsett från prickarna och en viss ögoninfektion i båda ögonen..Vi håller tummarna att hon blir frisk snart!

Hoppas NI har haft en ypperlig jul..

Min mamma fick en julklapp som jag faktiskt är sjukt avis på.. En filt med armar..Alltså verkligen den sköööönaste filt man kan tänka sig. Det var min lillebrorsa och hans tjej som klickat hem den från www.coolstuff.se Det enda var att den inte fanns i svart, grått eller grönt... VILKEN miss.. Men jag måste nog ha en ändå..

Snug Rug

Filt med ärmar

It's a must have...

Köp er nu varsin sån så ses vi snart igen:)
Kram på er..

Jenny

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Kan tala om för syster, som jag vet inte gillar ullared, att det finns en sådan filt där, i både svart och i grått.. HA! ;) Hoppas ni hade en fin jul hemma i halmstad / lotta

    2010-12-27 | 00:22:57
    Bloggadress: http://ekbergcharlotte.blogg.se/
  • Tina säger:

    God fortsättning. Hoppas ni har haft en mysig jul trots sjukdomar. Åh vilken härlig filt! Den hade passat frusna mig. Kram

    2010-12-27 | 08:04:21
    Bloggadress: http://familjenrosmer.blogspot.com
  • Sur lillebror säger:

    Det var faktiskt bara jag som hittade coolstuff.se. Så det så!

    2010-12-27 | 09:47:11
  • jenny säger:

    Hos oss är det också sjukstuga och har så varit sen 1 vecka tillbaka. Typiskt att man ska bli sjuk då det är något speciellt och vid ledighet. Hoppas de kryar på sig snart dina barn.

    Filten såg verkligen skön & varm ut. Perfekt med armar också:-)

    Kram

    2010-12-27 | 18:15:28
    Bloggadress: http://jennyshus.webblogg.se/
  • Hanna - Whiterainbow säger:

    Stackars H! :( Hoppas hon kryrar på sig.



    Kram

    2010-12-27 | 18:20:46
    Bloggadress: http://whiterainbow.blogg.se/
  • Alexandra säger:

    Ibland så händer allt på en gång & barnen råkar ut för det ena & det andra.Vad skönt att hon är på bättringsvägen.Vad mysig flten ser ut att vara.Smart med fickan för fjärrkontrollen.Kram kram!

    2010-12-27 | 20:36:53
    Bloggadress: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com
  • Te säger:

    Tack för att ni kom.Hoppas nu Hilda kryar på sig.Just nu sitter Uffe under den underbara mysfilten(fast att den är rosa)Var rädda om er.

    Kraaaaaam Mamma

    2010-12-28 | 22:25:10

Kommentera inlägget här: