jane the pain - inredning & sånt..

Jag har visst glömt bort Flipp klockan...

Kategori: Hemma hos mig..


Jag har ju glömt att visa Flipp klockan från Ellos.. Himlans nöjd med den..
Fast jag är fortfarande riktigt sur över att jag fick betala fullpris för den..
Vad jag har förstått så har vissa av er beställt den efter att jag bloggat om den. 
Dessa fick då betala halva priset.. Dessutom levererades den till dom tidigare.. Grrr...
Nu är det färdigbeställt därifrån!!

Men snygg är den iaf:)

Jenny

Kommentarer

  • Maria säger:

    Mycket snygg!! Själv har jag inte fått upp min än...

    Att så många(inklusive mig) har lyckats köpa klockan till halva priset beror antagl på att vi är kunder hos Ellos (då får man bl a 50% erbjudanden lite då och då i mailboxen)och det är lite lättare att göra ett kap! :)

    2010-12-03 | 11:40:24
  • Ulrika säger:

    Vilken fin klocka =) Förstår att det känns tråkigt med priset! Passar på att önska er en trevlig helg !



    Kram Ulrika

    2010-12-03 | 12:58:42
    Bloggadress: http://ljuslyktanssken.blogspot.com
  • Josefina säger:

    2010-12-03 | 23:39:17
  • Josefina säger:

    Den är sååå snygg!! Är Också lite irriterad över att några har fått den för halva priset då hade jag slagit till direkt!! Har kollat över alla mina rabatter och erbjudanden från Ellos men då gäller den på typ allt fast inte på det man vill ha!! åh! Hoppas du e nöjd med klockan iaf kanske klickar hem den nån gång när irritationen har lagt sig!

    / Josefina

    2010-12-03 | 23:45:23
  • Josefina säger:

    Den är sååå snygg!! Är Också lite irriterad över att några har fått den för halva priset då hade jag slagit till direkt!! Har kollat över alla mina rabatter och erbjudanden från Ellos men då gäller den på typ allt fast inte på det man vill ha!! åh! Hoppas du e nöjd med klockan iaf kanske klickar hem den nån gång när irritationen har lagt sig!

    / Josefina

    2010-12-03 | 23:45:43
  • Dansbandsfrun säger:

    Ok, jag hade blivit skitsur, DUMMA ELLOS.

    Nu använder vi katalogen om toapapperet tar slut i fortsättningen. (jag ställer upp för mina bloggvänner) ;)

    kram

    2010-12-04 | 23:21:47
    Bloggadress: http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se
  • jenny säger:

    Svar..

    Maria.. Ja så är det säkert. NU känns det lite bättre. MEN ändå. Jag vet EN som inte köpte den via erbjudande. Men jag ska inte tänka på det...ggrr..

    Ulrika..Skönt att ha nån med sig;) hoppas du också hade en bra helg:)

    Josefina..Jag är nöjd med klockan TROTS allt. Men är fortfarande lite sur;)

    Dansbandsfrun..DIG kan man alltid lita på:) Du är bäst!!



    Kraaam jenny

    2010-12-07 | 18:30:54
    Bloggadress: http://www.janethepain.se

Kommentera inlägget här: