jane the pain - inredning & sånt..

JAG lär sitta julklappslös på julafton..

Kategori: Hemma hos mig..

Hur går det för er..är ni klara med julklapps inköpen? Jag ställer frågan till er som inte tror på tomten. Filip verkar nämligen tro stenhårt på tomten.. I allra högsta grad om jag får säga det själv. Han har nämligen inte köpt en endaste liten julklapp. Der är väl iofs bara JAG som kommer att drabbas av det......jag får sitta julklappslös på självaste julafton.. Jag som varit sjukt snäll heeela året..Filip håller inte med..men jag har faktiskt det! 

Jag är i princip klar.. Jag har bara två kvar. Dom två ska dessutom Felix och Hilda köpa egentligen. Men det känns som att jag får hjälpa till lite..
KANSKE köper jag en till julklapp till han den skallige..Inte för att han varit snäll då..utan för att JAG är så snäll.

Kommer ni ihåg HANK?? Nu tar han ett djupdyk rakt ner i julklappspappret..Han får hålla andan ända fram till jul. Hoppas han överlever;)

Jenny

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Jag har samma bekymmer hemma med min man..så jag tog saken i egna händer- har köp ett paket till mig själv som jag skrivit är från barnen! Så jag får åtminstone ett paket! :-)

    2010-12-15 | 18:51:44
  • Hanna - Whiterainbow säger:

    Jag har inte köpt några julklappar ännu, och känner ingen stress ;) Beställde två böcker igår på nätet.. (fast dom har jag ju inte köpt ännu, för de har inte kommit) haha..



    Man tar väl sig en glögg i eftermiddag och beställer på nätet, eller funderar ut vart man ska fara och köpa!

    2010-12-16 | 10:19:12
    Bloggadress: http://whiterainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här: