jane the pain - inredning & sånt..

Jtp-Design

Kategori: Jtp-Design

Jag har inte varit så duktig på att svara på era kommentarer på sista tiden. STORT FÖRLÅT för det. Jag ursäktar mig med sjuka barn och mycket jobb. Ni ska veta att det är jättekul att läsa era kommentarer<3big loove!!

Många av er är nyfikna på mitt företag/webbshop. Jag vill inte säga för mkt ännu, mer än att ni inte ska ha FÖR höga förväntningar!!!. Det kommer finnas nåt till barn (så klart), en del till väggen och en del till hemmet i allmänhet:) Förhoppningsvis kan det växa till nåt stort framöver. Men jag tänker att jag ska börja smått. Mest som en hobby liksom.
Jag började sälja ALLT I ALLO BAGEN lite tidigare. Efterfrågan på den har varit över förväntan.

Kvar i lagret har jag:
1 vit
1 svart
3 gröna
2 rosa

Nästa leverans kommer om ca en vecka,
Då kommer det
10 st vita
3 st svarta
1 st Cyanblå
3 st Orange
1 st transparent

Önskar ni andra färger är det bara att säga till så kanske jag kan få med dom framöver.
Här har ni dom nya färgerna, för denna gången:

  

OBS, svart, vit, grön och rosa finns som sagt hemma.
Innan webshoppen är klar går det bra att göra beställningar via [email protected]

Kram på er, Jenny

Kommentarer

  • Alma säger:

    Jenny:Vad kostar dem hos dig med porto och allt? Alma

    2010-12-13 | 11:31:32
  • Alma säger:

    Jenny:Hur svårt lätt var det att golva väggen som ni har i hallen och hur gjorde ni.



    Tack/Alma

    2010-12-13 | 12:06:25
  • jenny säger:

    Hej..

    Väggen var inte alls svår att få upp. Lite pill med sågandet bara. Annars har vi bara fäst golvet med sättlim.. Hur lätt som helst:)



    Bagen ligger på 150 kr exkl frakt.

    Frakten ligger på ca 85 kr, postpaket.



    Kram jenny

    2010-12-13 | 19:45:20
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: