jane the pain - inredning & sånt..

Kort uppdatering..

Kategori: Jag & familjen

Halloj på er..

Dålig info från mig.. Vi drog till Halmstad eftersom Hilda var så mkt bättre.. Mkt dumt beslut.. Idag har hon nämligen varit såååå mkt sämre. Så vi har  hängt hos doktorn halva dagen.. Bara så ni vet, är Halmstads barnsjukvård typ en miljard ggr bättre än Örebros!!!

På vägen hit Hälsade vi på Lasse B.. Ååååååååhhhhhhh!! Har dock fått lite skaffa katt ångest. TÄNK om Filip blir jättesjuk... ALMA då räknar jag iskallt med att du tar över!!??(alltså på riktigt) ( jag känner inte Alma.. men hon verkar kattsugen och är en av mina trognaste läsare:))

Bättre bloggande när jag är back in Öre.. Imorgon ska jag se till att komma iväg till Sveriges Bästa barnklädes butik, PIRAYA!!! Köper nästan alla Felix byxor där.. Dom är bäst.

Jag måste nog slutsummera detta inlägget... HALMSTAD är helt enkelt bäst. I miss.. Dock finns det inga bra inredningsbutiker...Men va 17.. Jag beställer ändå allt på nätet!!

GINA - Jag fixar så du får dina Allt i allo bagar:)
På tisdag avgörs tävlingen.. Har alla deltagit?? Annars får ni rappa på..

Kram på er..

Jenny

Kommentarer

  • Sara säger:

    Hej

    Titta en på en av dina gammla bloggar via styelroom tror jag o kom hit =)... men men har en fråga om pepparkhus tävlingen, hur är jag med? Vi gjorde ett eget i år som dottern har dekorerat halva och andra jag sen har ju storebror ätit upp dörrar och fönsterluckor men det skulle vara roligt iallafall=)

    2010-12-05 | 23:20:22
  • Te säger:

    Tack för att ni kom.Hela familjen och ett extra tack till Filip (Jag förstår varför du blev kär i honom!!!!) Han var mkt bra både som Birger o Elvis

    Alla bara älskar honom.Hoppas nu att Hilda kryar på sig/gullungen.Och Felix vi saknar dig o alla redan.Ska bli kul att få se din nya katt!!!!

    Kram Mormor o Uffe . Kraaaam på er!!!!!!

    2010-12-06 | 09:13:34
  • jenny säger:

    Sara



    Jag fick ingen feedback alls på det där med pepparkakshusen så jag har inte dragit igång nåt..Men jag har en annan tävling som du kan delta i. Klicka på tävlingar i högerspalten. Den avgörs imorgon.. Men fota ditt hus.. Jag kanske får för mig att dra igång nåt iaf:)

    Kram jenny



    Te..

    Tack själva för allt. Det var kul att komma ner.. Även om det blev lite tokigt med Hilda.



    Ses snart igen. Vi lääängtar.



    Kram Jenny

    2010-12-06 | 10:39:51
    Bloggadress: http://janethepain.se
  • Alma säger:

    Jenny: Vad smickrad jag blir ,skulle gärna ta emot

    Lasse B han skulle få det så bra hos mig.Synd att vi bor så långt ifrån varandra,bor nämligen i Gnosjö.



    Men jag hoppas att gubbe din klarar av det och att du ska kunna behålla den lilla sötnosen.



    Alma



    2010-12-06 | 12:08:01

Kommentera inlägget här: