jane the pain - inredning & sånt..

Massor av paket till mig..

Kategori: Jag & familjen

Idag ska jag försöka ta mig till posten i snöyran..
Jag har massa paket att hämta.. Bla paketet med Allt i allo bagarna, mina legobitar, Hank-krokodilen..sen hoppas jag att min Bird lampa dimper ner också.

Har jag ännu mer tur kommer mina kontorsgrejer från www.anyhow.se och om jag har ÄNNU mer tur kommer mitt svarta S från www.inmyhouse.se

Har jag ÄNNU MER tur kommer Filip hem tidigt från Stockholm så vi kan åka och kirra en ny dator..Det är typ begravningsdags för den gamla..

Vissa av er har undrat var man kan köpa Allt i Allo bagen.. då kan jag tala om för er att ni kan köpa den av MIG..Jag jobbar för fullt med produkterna till min webbshop. Men försöker vara realistisk i tanken när shoppen kommer vara klar. Så jag siktar på att öppna den i Februari. Är ni sugna på att köpa en bag innan dess går det bra att maila mig på [email protected] priset för den är 150:-

Jenny

Kommentarer

  • Maria säger:

    Vad roligt att du ska starta en webbutik. Det kommer säkert att gå jättebra med tanke på din goda inredningssmak. Där kommer jag säkert att hänga... ;) Lycka till

    //Maria

    2010-12-04 | 09:03:41
  • Gina Magnusson säger:

    Hej Jenny!

    Jag vill köpa allt i allo bagarna vill inte vänta tills feb. Vill ha 1 vit, 1 grön och 1 rosa. Snälla kan du ta med den på julavslutningen så får du pengarana oxå av mig plzzzz kram

    2010-12-04 | 09:37:19
  • jenny säger:

    Svar:

    Maria: Tack söta du. Nu kommer du känna dig tvungen att hänga där bara för att du sagt så;) Hoppas du kommer gilla iaf.. Får se hur det blir. det blir väl en lite shopp till och börja med. Så hoppas jag den kan växa sen:)



    Gina: Haha.. otålig så klart. Jag tar med dom nästa vecka. 150:- st kostar dom. Hoppas allt är bra med magen.



    Kraaam

    2010-12-07 | 18:36:47
    Bloggadress: http://www.janethepain.se

Kommentera inlägget här: