jane the pain - inredning & sånt..

Nää, jag har visst inte sagt nåt...

Kategori: Jag & familjen

Det finns faktiskt något jag inte talat om.....
Lasse B har flyttat in. Han heter dock inte Lasse B längre. För i min allra snällaste mest godhjärtade stund. Sa jag åt Felix att katten skulle få bli baaaara hans. Jag vet hur viktigt det är för honom. När ungen då utrycker sig:
-Snäääääälla snääääälla mamma.... han måste väl inte heta LASSE B???
-Självklart inte svarade jag..
Nu heter katten MÅNS. Felix har haft "var en bra kompis" tema i skolan. Dom har då läst ofantligt mycket Pellesvanslös böcker. Därav namnet..

Måns är så söt att man kan spricka. Dessutom har Filip faktiskt inte nyst en enda gång:)

Här har ni honom..

 



Han borde heta Söte Göte..

Puma är inte så där jätteglad över honom.. Men han är gammal och snäll:)

Jenny

Kommentarer

  • Petran på DesignInsight säger:

    åå här har du nåt som jag är avundsjuk på! =)

    Kristofer är tok allergisk! Jag har en katt hos mamma som är 16år men jag kommer aldrig få en egen! suck! men det verkar ju funka hos dig?

    2010-12-08 | 21:41:09
    Bloggadress: http://designinsight.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Jösses vilken söting! Måns så gulligt namn!



    Kram från Ulrika

    2010-12-08 | 23:54:54
  • Te säger:

    Så gullig.Ska nu handla hem allergi medicin till Uffe eftersom han lovade Felix att lille Måns ska få bo hos oss i Jul.Jag längtar (efter er alla andra också). Kram mamma

    2010-12-09 | 08:06:08
  • Alma säger:

    Vad avundsjuk jag blir,nämen han är så söt så det inte går att beskriva.Hoppas det ska funka med gubbens allergi.



    Vore synd att bli av med honom...Puma var oxå söt kan du inte slänga en bild på honom oxå.

    2010-12-09 | 08:49:06
  • Hannah säger:

    Åh vilken fantastisk fin katt!!! kan inget om katter, vad e d för sort!!?? Skulle gärna vilja ha men man blir så låst!!! Kul m ny design på bloggen m saknar din gamla med alla roliga länkar!!!

    Kram Hannah

    2010-12-09 | 15:49:20
  • jenny säger:

    Svar:

    Måns är en blandning mellan perser skogskatt och bondkatt. Filip äter allergi medicin. Det fungerar bra så länge vi inte har långhåriga katter. Om man är allergisk mot katt kan man testa att skaffa en sibirisk. Dom är jättefina. Utsöndrar inte det som folk i regel är allergiska mot.



    Ang nya bloggen. Det enda som egentligen skiljer är att allt ligger i högerkant. Alla länkar har jag tagit med. Sen finns det ingen frågeruta. Men det går ju bra att lämna en kommentar eller skicka ett mail om man vill fråga nåt.



    Kram Jenny

    2010-12-09 | 17:34:35
    Bloggadress: http://janethepain.se
  • jenny säger:

    Visst är han.. TOTALT underbar.

    Puma är så där glad över att ha honom här. Än så länge funkar det med Filip:)

    2010-12-09 | 17:39:44
    Bloggadress: http://janethepain.se
  • annica säger:

    Men GUD så söt! När jag berättade för Magnus att ni skaffat katt trots att Filip är allergisk sa han "Men katten måste väl va inne?" "Ja." "Jaha. Ja, då får väl Filip va ute, då." Inreder ni garaget nu, då?

    Kram!

    2010-12-09 | 21:36:24
    Bloggadress: http://blogg.aftonbladet.se/tullansteori

Kommentera inlägget här: