jane the pain - inredning & sånt..

NU är vi....

Kategori: Jag & familjen

Äntligen HEMMA igen.. Jag hade lätt kunnat stanna i Halmstad en vecka till.. Fast när man väl kom hem så var det väääldigt skönt.

Granen är utslängd.. Inte för att det egentligen var dags för det. Inte ens för att´jag ville bli av med den. Utan för att den var i princip helt barrlös. Så går det när man skickar Filip att köpa gran. Jag trodde förståss att vi hade enats förra året att KUNGSGRAN var det som gällde.. Men ICKE. I år började diskussionerna om.. MEN nu har han (återigen) loooovat att nästa år... DÅ...blir det en KUNGSGRAN, precis som han lovade förra året. Vi vill liksom ha granen inne länge för julkänslans skull, och det går bara inte med en vanlig.

Hoppas att ni har haft en riktigt bra julhelg, och att ni laddar för nyår:)

Nu ska jag läsa ikapp hos er.

Kram Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: