jane the pain - inredning & sånt..

och vinnarna är.........

Kategori: TÄVLINGAR!!

Sofia Selänger och Madeleine Bergman.

Om ni mailar mig på [email protected] och talar om vilken färg ni önskar. Samt vilken adress ni har (Sofia, din kan jag leverera när vi åker ner till Halmstad i jul, om det går bra??)

Grattis till er båda. Hoppas ni ska gilla dom jätte mkt..

För er som inte vann denna gången..
OM ni ändå vill ha en Allt i Allo Bag, så har jag dom till försäljning. Priset är 150:- st exkl. frakt. Det går givetvis bra att hämta dom i Örebro också.

  

Fö. har jag äntligen svarat på era kommentarer.. Bättre sent är aldrig.

Kram på er..

Jenny

Kommentarer

  • Petran på DesignInsight säger:

    men attans a..alltså jag blir sjukt nyfiken på din webbshop! ska du inte ta å berätta lite mer om den snart? =) jag lär bli en stamkund..haha

    2010-12-07 | 21:25:07
    Bloggadress: http://designinsight.blogg.se/
  • Sofia Selänger säger:

    Jihoooooooooooooooooooooooooooooooooooo, vad glad jag är!! Sitter på jobbet och skrek rakt ut nu när jag såg att jag vunnit :O)!!! Blev lätt idiotförklarad...hahaha, det gör inget!!!

    Absolut kan du få ta med den ner när ni kommer hit! Så kanske vi kan ta en fika och en sväng på stan :O)! Hade varit toppenmysigt!!

    Återkommer med färg imorgon, måste fundera en pyttestund!!!

    Tack och stor kram

    2010-12-07 | 21:45:50
  • jenny säger:

    Sofia: Självklart kan vi ses:) Kul att du blev så glad, och kul att lotten föll på nån jag känner:)



    Petran: Ha inte för höga förväntningar.. Det är bara nåt jag velat göra länge. Min pyssliga ådra skriker. Tänkte att det kunde vara en perfekt hobbyverksamhet. Jag har tänkt trycka lite posters och sånt, kanske börja sy lite igen. Har även en del bekanta som jag hoppas kunna samarbeta med:) FÖRHOPPNINGSVIS kan den växa till något större framöver. Men som sagt.. jag mjukstartar:)



    Kram

    2010-12-07 | 21:54:35
    Bloggadress: http://www.janethepain.se
  • Madeleine säger:

    Oj! Jag trodde jag såg fel så här på morgonkvisten innan frukost.. Men visst står det MITT namn??



    Det är ju helt underbart!!



    Skickar ett mejl nu direkt!



    Kramar

    2010-12-08 | 09:42:13
    Bloggadress: http://madeleinebergman.blogspot.com

Kommentera inlägget här: