jane the pain - inredning & sånt..

Prickigt värre i jul?

Kategori: Jag & familjen

Tittar in snabbt och säger trevlig helg.. Här hemma är det fullspäckat som vanligt..Idag har vi firat jul hos Svärmor ( vi träffas inte innan jul så det fick bli så). Har jag sagt att det går vattenkoppor på Hildas dagis??
Iaf så gör det det..Hon har idag fått tre prickar, som jag antar är vattenkoppor. MEN det är nog bra... NU hinner hon förhoppningsvis bli frisk till jul. OM det inte råar vara några andra prickar.

Alltså jag är inte den som är den.. PRICKIGT kan vara ganska snyggt.. åtminstonde på texlilier. Jag är övertygad om att Hilda kommer vara bedårande som prickig korv;)



Hoppas ni får en bra helg..

I´ll be back tomorrow..med lite roligare grejer:)

Kraaam Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: