jane the pain - inredning & sånt..

Tävling..

Kategori: TÄVLINGAR!!

Hej på er.. tänkte bara påminna om tävlingen så ni inte missar den..


Priset är en Allt I Allo bag i någon av dessa färgerna.. Två olika vinnare kommer dras, så man kan säga att ni har dubbel chans.
Allt i Allo bagen går att använda till typ allt.. Själv tycker jag att den är en ursnygg detalj i hemmet. Jag skulle kanske inte gå och shoppa med den.. Även om den skulle vara ypperlig till det också.. Till stranden skulle den dock lätt få hänga med...(jag vet jag pladdrar..)

 

 

Ni vet ju hur det funkar nu..
Men ändå..här kommer tävlingsreglerna:

Man får en lott för varje punkt som man utför.
För att få maximalt antal lotter utför ni alla punkter korrekt:)

*Svara rätt på frågan:

Vilket år är jag född?
1.1978
x.1979
2.1980

*Länka till tävlingen via din blogg.

*Länka till tävlingen via Facebook.

*Maila fem av dina vänner och tipsa om tävlingen.

*Lägg till mig på bloglovin..

Ni kan alltså få maximalt 5 lotter..Lätt som en plätt..

Tisdagen den 7e december drar jag en vinnare.. LYCKA TILL kära bloggvänner.

Jenny

Kommentarer

  • Gina Magnusson säger:

    Halloj!



    Du är född 1979 och jag har lagt till dig på bloglovin. Kram

    2010-12-04 | 19:00:23
  • Petran på DesignInsight säger:

    Ooops jag höll på missa tävlingen! jag har också varit borta i helgen...

    Du är född 1979, jag har dig redan på bloglovin =)

    2010-12-05 | 20:02:24
    Bloggadress: http://designinsight.blogg.se/
  • Sara säger:

    Du är född 79

    Du finns på blogloving och länkad på fb och blog



    =)

    2010-12-06 | 22:42:31
    Bloggadress: http://http://saramaradenrara.blogg.se/?tmp=06222854
  • Sofia Selänger säger:

    Hallå där!!



    Jag vill absolut vara med och tävla men kommer få väldigt dåligt med lotter då jag helt enkelt bara kan erkänna att jag inte vet hur man gör....!! Ja det är faktiskt så:)!

    Men jag vet i alla fall när du är född Jenny och det är 1979.

    Jag kan berätta lite mer om dig från förr om det på ngt sätt kan hjälpa mig ;)! Vi har ju gjort en del tillsammans :O)!

    När jag tänker på det kommer jag inte på något riktigt roligt pinsamt men det finns garanterat ngt om jag grottar ner mig i gamla minnen :O)!

    Ha en bra dag!

    Kram på dig, Sofia

    2010-12-07 | 14:02:16

Kommentera inlägget här: