jane the pain - inredning & sånt..

Väggtext / väggsång..

Kategori: Hemma hos mig..

När vi ändå snackar bokstäver..Väggtexten i sovrummet, eller sång kanske jag ska skriva.. Det är faktiskt Filip som fått bestämma texten. Eftersom han tror att han är ELVIS himself, så valde han givetvis en Elvistext..(han är nästan Elvis himself..ikväll är han faktiskt iväg och Elvisgiggar i Sthlm. Priscilla får dock stanna hemma med sjuka barn..)

Ni ska veta att jag skäms över bilderna jag lagt ut i dom senaste inläggen.. Min kamera håller verkligen INTE för det här sk dagsljuset. Men det kanske är bättre med halv bra bilder än inga......eller inte. Jag kanske skulle önska mig en ny kamera i julklapp (eller dagsljus). Eller nä just det. Jag ska ju inte önska mig så där svindyra saker, har jag blivit tillsagd..





Här sitter den lilla sjuka Hildaren. Vi som skulle åka till Halmstad imorgon. Nu får vi stanna hemma om hon inte blir jättefrisk över natten..

Jenny

Kommentarer

  • jenny ~ mammanochkidzenpunktse säger:

    Superläckert med texten. Tråkigt att lilla Hilda är sjuk. Men det verkar som de flesta ungar är det just nu...



    PUss!

    2010-12-02 | 16:23:44
    Bloggadress: http://www.mammanochkidzen.se
  • Ulrika säger:

    Jätte läckert! Hoppas att Hilda blir frisk snart ! Gud så söt hon är!



    Kram Från Ulrika

    2010-12-02 | 20:44:01
    Bloggadress: http://ljuslyktanssken.blogspot.com
  • Petran på DesignInsight säger:

    ahh det är så snyggt! och effektfullt! lite avis på den du...



    måste meddela dig om en ciss bild du frågat efter, host host..den kommer snart men jag skäms!

    2010-12-02 | 23:09:44
    Bloggadress: http://designinsight.blogg.se/
  • Sara säger:

    Kan du inte berätta vart du beställde texten och vad det kostade? Jag vill ha en text i köket men hittar ingen färdig vettig...

    2010-12-04 | 01:51:02
  • Sara säger:

    Gillar jordgloben.. men om jag inte tar fel som är det din killes önskan?? Min dotter har sett en rosa på åhlens, men rosa tror jagdet räcker medjust nu. Tycker att det var snyggt med ett rött ord i texten

    2010-12-05 | 23:25:22
  • jenny säger:

    Svar:

    Jenny:Jaa det är såå trist när dom är sjuika. Hoppas dina är bättre nu.



    Ulrika: Hilda är bättre tack:)



    Petran: Tack:) Jag väntar...;)



    sara: Texten är beställd på www.wallstyle.se

    Jag vann ett presentkort där på 2000:- Då specialbeställde jag den. Har för mig att den kostade 1800:- allt som allt.



    Sara: Ja tänka sig. Det var Filip som ville ha jordgloben. Jag sa blankt nej. men så fick jag ångest och köpte den till honom i julklapp. Så godhjärtad är jag;)

    Hörru du.. det kan aldrig bli för mkt rosa;)



    Kraaam



    2010-12-07 | 18:41:32
    Bloggadress: http://www.janethepain.se

Kommentera inlägget här: