jane the pain - inredning & sånt..

Bloglovin strul.....

Kategori: Jag & familjen



Min bloglovin knapp har knäppat sig sen jag flyttade över mitt domännamn hit.. Så himla struligt. Förut när man klickade på bloglovin knappen så kom man till den gamla adressen som sa att bloggen inte längre existerade..klickade man på den andra bloglovin knappen så kom man till mina gamla inlägg på www.jenjen.bloggagratis.se, såå HIMLANS dumt.. och irriterande..

Nu börjar vi alltså om från början..

Ni som tidigare har följt mig via bloglovin får helt enkelt lägga till mig igen. När man lägger upp mig kommer det upp två olika bloggar.
Den gamla..som inte är så lönt att följa längre....och den nya, som det är himla lönt att följa;). Det är alltså den som heter http://janethepain.se ni ska lägga till om ni vill hänga med:)

Förlåt för strulet.. Men jag skyller på BLOGGEN!!

Kolla morgondagens inlägg så ska ni får se när "Janethepain goes RED" (bläääää..).

Kram Jenny

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Hade samma rysningar här hemma när resten av familjen tyckte det vore ypperligt med en massa girlanger i diverse mindre smickarande nyanser och vaddstoppade tomtar (att något öga ploppat bort var visst charmen med pynt). Ut med familjen för lite egentid (gömma frimskramset). Härlig blogg förresten!

    2010-11-28 | 07:55:10
    Bloggadress: http://wernerssonskan.blogg.se/
  • jenny säger:

    Visst är det konstigt...anatr att man får bita ihop och försöka njuta av att övriga i familjen tycker att det är sååå fantastiskt..



    Kram Jenny

    2010-11-28 | 08:41:14
    Bloggadress: http://www.janethepain.se

Kommentera inlägget här: