jane the pain - inredning & sånt..

Blomma på väggen...

Kategori: Köptips..

Från Mairokollektionen...

Tapet Blomma Svart 900Tapet Blomma
(Bilder lånade från Frapp. Klicka på dom för att komma till tapeterna på Frapps hemsida)

Har hängt en del på Frapp nu.. Dom har massa roliga "bra att ha prylar".. Bla. säljer dom tapeter..och ni vet ju hur jag känner för tapeter<3
Klassikern "Blomma" från Mairo finns att köpa för 269:- rullen, himlans billigt!! Dom flesta köper den i svart och vitt (den är förståss snygg). Men jag gillar den i dom andra färgerna (utom rött)..Den vita och guldiga känns lyxig..Undrar var jag skulle kunna smälla upp den?? Jag har helt klart för lite väggar!!!!Kanske måste flytta till ett STÖRRE hus. SYND att den inte finns

Jenny

Kommentarer

  • Josefina säger:

    Hej Jenny!

    Har du sett att färg&form har öppnat en outlet i Krämaren? Dom ska tydligen bara ha öppet under december och har öppningsdag imorgon.

    Dom har ju den där moln serien som du gillar vet inte vad den heter... Gunilla nånting..

    Tapeterna var jätte fina tyvärr kan jag inte tapetsera eller jo dom från photowall för dom e numrerade så det går ju inte att göra fel.

    / Josefina

    2010-11-25 | 09:36:35
  • susanne säger:

    Ja visst är de fina. Den svart/vita kommer snart att pryda min köksvägg :-)

    Bara jag får nycklarna nån gång så jag kan börja renovera......ivrig??? Vaddå?? Jag ?? hihi



    Kram

    Susanne

    2010-11-25 | 09:49:51
  • jenny säger:

    Josefina.. Jag vet:) Jag gick förbi i morse och blev så besviken när dom inte hade öppet. Antar att man bör hänga på låset i morgon bitti.. Dom bästa grejerna brukar ta slut fort. Jag hade velat ha en moln filt till Hilda. Gunilla Axén heter hon:)



    Susanne.. så fint det kommer bli..Jag hade velat testa den guldiga.. Men jag har ingenstans där den skulle passa. Dessutom skulle den inte funka ihop med resten av grejerna här hemma. Hoppas jag får se en bild sen:)

    2010-11-25 | 13:59:55
    Bloggadress: http://www.janethepain.se
  • Malin säger:

    "Blomma" tapeten är en favorit! Vi har tapetserat med den som är vit/vit i vårt sovrum. Den finns dock inte kvar i sortimentet så jag fick ringa runt en hel del innan jag till slut lyckades få tag på några rullar! Som tur är trivs jag verkligen med den för skulle inte ens våga nämna det för maken att jag vill byta efter allt besvär att få tag på den! ;-)



    Kram

    Malin

    2010-11-27 | 10:52:20

Kommentera inlägget här: