jane the pain - inredning & sånt..

Felix gifter sig istället...

Kategori: Jag & familjen

Vid kvällsmaten..

Felix:-Mamma.. när jag blir stor ska jag jobba i Bolibompa studion..

Jag:-Men.. det går ju inte.. Du har ju sagt att du aldrig ska flytta hemmifrån..

Felix:-Jo..men jag måste det. För Bolibompa studion ligger ju i Stockholm, så jag måste flytta dit.

Jag:-Meh....Felix.. ska du bo så långt ifrån din mamma??

Felix:-Ja.

Jag:-och VEM ska städa ditt rum då..?

Tankepaus..

Felix:-Men mamma...då har jag kanske gift mig..

Pappa Filip:-Ahahahahhaha jag har lärt dig väl.. Jenny det är inte lönt att du försöker.. det är medfött.

Jag:-Äh lägg av.. Felix..(försöker jag i hopp om att vi missförstod...)vad menar du att din fru ska göra??

Felix:- Ja..alltså då kan ju hon städa!

Kämpar jag för gäves att min son ska bli en vuxen, självständig, oberoende människa som sköter sig själv??

Jenny

Kommentarer

  • Jessica säger:

    haha :-)



    När min äldste son var liten (runt 4) så sa han att han skulle skaffa 2 barn å sen skulle han slänga ut tjejen på åkern! :-o Efte nåt år kom han på andra tankar; då skulle han skaffa 2 barn å sedan säga till sin kära fru att han skulle åka å tanka å sen åka nån annanstans istället, haha :-)

    2010-11-28 | 20:12:11
  • jenny säger:

    haha... dom e ju så roliga i sina tankar...

    Hur gammal är han nu då?

    2010-11-28 | 20:50:11
    Bloggadress: http://janethepain.se
  • Te säger:

    Hahaha han är för söt .tur att han inte sa mormor städar!!!!!! Ni får nog göra så att Filip visar lite mer av att städa(du får städvägra Jenny)



    kram mamma (nu ses vi snaaaart)

    2010-11-29 | 07:39:12
  • Jessica säger:

    Nu är Rasmus 8½ år :-)

    Å hans lillebror Kelvin är 4!

    2010-11-29 | 19:54:35

Kommentera inlägget här: