jane the pain - inredning & sånt..

Har han verkligen haft mens..??

Kategori: Dumheter..





Jag: -Fy vad det är tråkigt att man måste gå ner i vikt..

Filip: -Mmm jag vet..

Jag: -Alltså det är ju kúl ATT gå ner i vikt..Men inte kul att behöva..

Filip: -Precis..

Jag: -Jag är så sjukt omotiverad nu.. Det räckar att en endaste person frågar om jag gått ner alla kilon efter Hilda.. Då tänker jag att det säkert ser ut så och att jag kan äta lite extra choklad..Så himla dumt..

Filip: -Jag vet..PRECIS så tänker jag också..

Jag: -Dessutom är det så himla mycket svårare när man har mens..

Filip: -Jaaa, det är det verkligen..

Jag: -Ehhh??


Håller Filip på att bli jag eller vad vad det som nyss hände??


Hoppas ni har en skön Lördag

Kram Jenny

Kommentarer

  • Kerstin säger:

    Låter som om att han inte lyssnade så himla mycket på vad det var du sa... hehehe...

    2010-11-20 | 22:28:19
  • theres säger:

    Hehehe mer mer MER...

    2010-11-23 | 20:24:00
  • jenny säger:

    Visst är han knäpp.. Det juka var att han faktiskt för en gångs skull var helt inne i samtalet..

    2010-11-23 | 22:35:03
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: