jane the pain - inredning & sånt..

I loooove my Modesty..

Kategori: Hemma hos mig..

Slänger in en bild på min uuunderbara Modesty Blaise tapet.. Jag äääälskar den.. Den kommer dessutom göra sig sååå mkt bättre när väggen mellan matrummet och vardagsrummet rivs.. Mer ljus åt Modesty liksom;)

Den finns att köpa på www.photowall.se Det finns även andra varianter av Modesty som inte är så stora.. Dessutom kan man måttebeställa dom så man får dom i exakt det mått man önskar.




Andra varianter..


Modesty - Eyes - FototapetModesty and Willie - Red/Yellow - Fototapet  Modesty and Willie - Colorsplash - Canvastavla

Jag har fotat lite idag. Men det är svårt att få till bra bilder i detta gråland..Solen har tydligen flyttat söderut precis som fåglarna...kanske borde jag också göra det... Jag har ju tänkt ta en ny profilbild till bloggen. Men det går bara inte. Jag kommer inte synas. Jag är så där blek nu igen...kommer liksom smälta in i bakgrunden..





Slänger in en liten bild på Lasse B..igen..Bara för att liksom..
Filip säger att han vägrar ta tillvänjningssprutor om han ska heta Lasse B.. Tjurskalle karl..!! Är det bara jag som tycker att Lasse B är ett Ypperligt namn??
Vad tycker ni han ska heta??


Nu måste jag dra till jobbet.. Men vi ses säkert ikväll..


Kraam på er..

Jenny

Kommentarer

  • Alma säger:

    Super söt jag vill oxå?



    Kram Alma

    2010-11-23 | 12:04:12
  • Josefina säger:

    Den e så snygg har en likadan själv och en annan i köket älskar dom!! (tapeten alltså)

    Jag tycker sötnosen ska heta Ärtan du gillar ju grönt menar jag...

    / Josefina

    2010-11-23 | 12:35:20
  • jenny säger:

    Svar: Visst är han... oooh jag längtar :)

    2010-11-23 | 12:35:33
    Bloggadress: http://janethepain.se
  • jenny säger:

    svar: Ärtan var ett bra förslag.. Det är bara det att jag är från Halmstad.. Med min dialekt är det inte lika gulligt längre.. Det blir likom ÄÄÄÄÄÄtan..Testa fär du höra;) Tyckte du inte om Lasse B?;)

    2010-11-23 | 12:56:58
    Bloggadress: http://janethepain.se
  • Mia säger:

    Ha ha jag tycker Lasse B e utmärkt!Min hund heter Lennart..funderar på en kisse med då blir det nåt ballt namn till den med.Rolig och inspirerande blogg du har skratta sådant när du beskriver din och din sambos små egenheter typ det där att han glömmer hjärnan hemma när ni ska t Ikea.Undra om det e nåt manligt syndrom de där för min sambo e precis likadan.Men som sagt man har sina knep för och få med dom haha..Min karl e såå sjukt trött på mig och mina inrednings ideer.Jag vill ha nytt golv i julklapp men det kan jag nog glömma..ny trapp kanske eller nytt kakel..listan kan göras meterlång

    .mvh/Mia

    2010-11-23 | 14:58:12
  • jenny säger:

    Skööönt att fler tycker att Lasse B är ett bra namn.. Jag tycker nämligen inte att det kan bli mkt bättre..

    Josefina.. jag åste nog snart komma hem till dig och kolla läget;) Visst var det Kumla..

    2010-11-23 | 22:38:04
    Bloggadress: http://janethepain.se
  • Josefina säger:

    Lasse B är ett utmärkt namn skulle faktiskt bli förvånad om inte katten skulle heta det eller elvis eller yoda eller luke skywalk eller bruce...

    du e så välkommen skulle vara så himla kul om du kom och hälsa på!

    / Josefina

    2010-11-23 | 22:55:04
  • Tina säger:

    Söt.Söt.Söt Klart han ska heta Lasse B,(du har ju fått lille kissen) Kram Mamma

    2010-11-24 | 08:30:52
  • jenny säger:

    Precis...han är ju MIN:)

    2010-11-24 | 08:41:51
    Bloggadress: http://www.janethepain.se
  • Annica säger:

    Vaffan! Har du skaffat en till katt? Jag hänger inte med alls. Datorhaveri. Har tvingats veva igång gamla Bettan... Jag och pojkarna måste få komma och kika nån dag! Söt! Jag antar att nästa får heta Lill Babs...

    Kram/Annica

    2010-11-25 | 15:09:36
    Bloggadress: http://blogg.aftonbladet.se/tullansteori
  • jenny säger:

    Nu läser du slarvigt.. Lasse B kommer inte flytta in till oss förrän till årsskiftet.. Eller precis innan:)

    Men ni får gärna komma iaf.. och sen också:)



    Kram Jenny

    2010-11-25 | 16:23:44
    Bloggadress: http://www.janethepain.se

Kommentera inlägget här: