jane the pain - inredning & sånt..

Saker att älska - Designonline..

Kategori: Köptips..

Jag älskar designonline, det finns så sjukt mycket underbara saker.. Ett perfekt ställe att köpa julklappar till mig.. till nära och kära..

Underbara mattor..."Brita Sweden"

www.designonline.se

anna m britasweden 146  gunnel red 1 britasweden 146  gunnel carpet miljo britasweden 146  gunnel green 1 britasweden 146  gunnel brown britasweden 146  lisa red 1 britasweden 146

Så fort vi har bytt golv i köket flyttar det in en en Brita Sweden matta..(eller ja.. jag har faktiskt beställt hem den gröna..men den kommer gora sig bättre när golven är vita..)

"Bob" filt är nog faktiskt ett måste för kalla hemmakvällar i soffan..Mkt bra julklapps tips..(till mig)..

bob pladokudde sv 220

Och nu när det snart är jul... Då är ju denna en självklarhet..jag menar så godiset också får lite julkänsla..CHOKLAD skulle passa utmärkt i denna skålen..

godjul bowl 1 sagaform 146godjul bowl 2 sagaform 146godjul bowl 3 sagaform 146

Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: