jane the pain - inredning & sånt..

Tävling på G....är ni på?

Kategori: TÄVLINGAR!!

I nästa vecka tänkte jag att jag skulle köra en tävling.. ÄR ni laddade?? Jag lovar att ha lite lättare frågor..

Jag tänkte dra TVÅ vinnare.. Alltså dubbel chans:)

Ni kommer kunna vinna en sån här..Allt i All Bag.. Dessa går att använda till allt.. Dessutom är den miljövänlig..tom återvinningsbar OM man nu skulle få för sig att kasta den...

Dessa färger kommer ni kunna välja mellan..

 

 

Själv ska jag ha två rosa på Hildas rum..
En vit på toa till alla tidningar Filip ser till att lagra där..
En grön har jag redan..den står just nu i vardagsrummet..där har Hilda alla sina pekböcker.. Men som ni vet är den ju perfekt att ha i hallen till mössor ochvantar också..

Jag älskar dessa.. Tycker dom är YBER snygga.
Man kommer även kunna köpa dessa i min webbshop så småningom..Men det tar ju ett tag innan jag är klar med den..Men ändå..

Håll utkik..och läs på ordentligt..;) Så kommer det bli lätt som en plätt..

Ha en bra FREDAG,
kram Jenny

Kommentarer

  • Tina säger:

    JA en sån fin vill jag vinna. Men som du skriver så har man antingen tur i kärlek eller tur i spel och jag vinner ju aldrig :-( Men man kan ju inte heller vinna om man inte är med och tävlar. KRAM!

    2010-11-26 | 09:00:56
    Bloggadress: http://familjenrosmer.blogspot.com
  • jenny säger:

    Eller hur..man måste delta.. Annars kan man ju inte klaga över att man aldrig vinner.. Plötsligt händer det;)

    2010-11-26 | 09:08:06
    Bloggadress: http://www.janethepain.se
  • Cajsa säger:

    Åh, en sån vill jag helt klart vinna! Rosa är ju min favvofärg, men den svarta lockar ju oxå. Bäst att hålla utkik efter tävlingen då. (kanske svårt att missa med tanke på att jag oftast kikar in flera ggr/dag) ;) Ha en skön helg!

    2010-11-26 | 12:55:39
  • Jenny säger:

    Visst är dom snygga..Då hoppas jag att du deltar sen:)

    Kram..

    2010-11-26 | 13:08:32
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: