jane the pain - inredning & sånt..

TOMTEN har hår på ryggen..

Kategori: Dumheter..



Filip lämnade Hilda på dagis idag..

Filip klär av Hilda alla 2 miljarder ytterkläder..
En lite pojke kommer fram och tittar förundrat på Filip medan han pratar med personalen om kvällens julpyssel. Filip har förståss ingen aning om att det skulle vara pysselkväll. Men låtsas som om att han har full koll.. Jag kan säga att personalen genomskådade honom..Slutsats..hans poker face suger fett!!

Liten pojke som stirrat:- Är du TOMTEN??

Filip:- Hehe.. Näää det är jag inte!!

Liten pojke som stirrat
: -Du låter precis som Tomten!

Filip:- Jaha... ehh..gör jag??

Annan pojke: - Nää han har ju inget hår.. det har ju Tomten..Tomten har långt vitt hår och röda kläder.

Här tog Filip tydligen illa vid sig och började ljuga för dom små barnen..

Filip:- Nää det har jag inte.. Men det växer ut på julafton..och röda kläder har jag hemma!!

Hur kan man först neka till att man är Tomten (vilket delvis var ljug.. för ibland är han ju det..) Sen hävda att han är det genom att skryta om kraftig hårväxt på självaste julafton??
Jag kan säga att den enda kraftiga hårväxt han har är den han har på ryggen..

Fast alltså jag gillar ju när killar har hår på ryggen..

Jenny

Ps..Vill ni ha en ny tävling med finfina priser?? Eller är det för tätt inpå?? Ds.

Kommentarer

  • Susanne säger:

    Ha ha det var skoj....



    Klart vi vill ha tävling!!! Det är alltid lika spännande och kul.



    Bra nya bloggen är förresten.



    Kramelikram

    Susanne

    2010-11-26 | 07:46:54
  • te säger:

    Nu ljuger du!!!!Tycker du om killar som har hår på ryggen(uffe!!!!!!!!)hm hm.är klädd med hår .Nä det är inte för tätt med ny tävling,kör på



    Kram mamma

    2010-11-26 | 08:08:25
  • jenny säger:

    Visst var det gulligt:)



    Jag ska fixa en tävling.. Ska bara se till så att jag verkligen har produkterna.



    Kul att du gillar nya bloggen. lite trist att man tappat några på vägen.. Men dom hittar förhoppningsvis hit så småningom:)



    Kram

    2010-11-26 | 08:08:59
    Bloggadress: http://www.janethepain.se
  • Anonym säger:

    Nu ljuger du!!!!Tycker du om killar som har hår på ryggen(uffe!!!!!!!!)hm hm.är klädd med hår .Nä det är inte för tätt med ny tävling,kör på



    Kram mamma

    2010-11-26 | 08:28:13
  • jenny säger:

    Jag var tvungen att skriva så.. så han inte skulle bli sur;)

    Du kanske ska ge Uffe ett vaxpaket i julklapp..:)



    Kraaam din bästa dotter..

    2010-11-26 | 08:37:48
    Bloggadress: http://www.janethepain.se

Kommentera inlägget här: