jane the pain - inredning & sånt..

Om 2000 år kanske..

Kategori: Jag & familjen



Även om det kommer ta 2000 år innan vi renoverar klart vårt kök.. Så kan jag ändå inte låta bli att gå och tänka på hur jag vill ha det/hur det ska bli..
Vissa möber kommer vi bli tvugna att sälja.. tex matbordet och matsalsstolarna.. Vissa saker kommer behöva kompletteras..exempelvis mina bästa stolar från Mio..

Möt Nelson matstol.. skönate stolen i världen.. till världens bästa pris dessutom..690:-
Personligen tycker jag att den ser dyrare ut..
Fantasstikst snygg och skön ..
Vi har fyra stycken och kommer behöva komplettera med två..


Nelson

Opus heter stolarna vi har i matrummet. Det är dessa som troligtvis kommer få flytta till ett adoptiv hem..Dom är också bra sköna stolar.. Det enda är att om man ska använda dom som matstolar bör barnen vara över 7 år..!!!!Annars blir det lätt att dom leker tivoli/karusell varje måltid.. (ganska irriterande..)Så där populärt liksom..Eller ja.. av små vilda barn är det förståss vääldigt poppis..

Stol

Till vår nya köksö..i vårt nya fantastiskt lyyyyxiga kök (önsketänk) tänker jag att vi ska ha dessa uuuunderbara barpallar..
 Tre st..Tolix barpall. Det blir perfekt för mig Malin och Annica.. Så kan Filip slava på andra sidan och blanda drinkar till förbannelse..Gärna Frozen Strawberry Margeritha.. MKT bra tänkt av mig..

TOLIX BARPALL H70
Eller möjligtvis dom här...Hee barstol från Hay.. Just nu känns kanske dom här mest aktuella.. Men som sagt..jag kommer ja ha 2000 år på mig att bestämma mig..om inte 3000 tom..



Vilka hade ni valt?

Jenny

Kommentarer

  • Petran säger:

    dom från hay är grymma! står på min önskelista med =)

    2010-11-20 | 23:31:26
    Bloggadress: http://designinsight.blogg.se/
  • Madde säger:

    hmmm... svårt val det där alltså! båda är ju sjuuuukt snygga...

    men stolarna från Hay har jag inte sett lika mkt som de andra iofs... blir ju snyggt hur som helst!

    2010-11-24 | 11:04:38
    Bloggadress: http://madelajjn.blogg.se/
  • jenny säger:

    Jag gillar dom från hay jätte mkt.. Men som sagt.. jag har 2000 år på mig att fundera ut vilka jag vill ha.. Ganska mkt renovering innan vi kommit till stolköp..



    Jenny

    2010-11-24 | 12:20:08
    Bloggadress: http://www.janethepain.se

Kommentera inlägget här: