jane the pain - inredning & sånt..

Vi inreder grönt...

Kategori: Hemma hos mig..

Vi inreder med gröönt..

Undrar ni vad jag håller på med..??
Just nu testar jag ite hur mina inlägg ser ut på denna bloggen..Jag kommer ju inom kort flytta över mitt domän namn hit..Just nu är jag bara på test stadiet:)
det kommer förståss kompleteras med mera grönt.....tänk att jag faktiskt hittat en färg som jag står ut med.. Det ni..

              

    

Legobiten har fått sin plats tillfälligt i vardagsrummet..Det ska givetvis kompletteras med fler i svart och vitt.. Jag älskar den, men känner att den är lite ensam.. Roligast hade ju varit om man hade jättemånga och kunde bygga mur/borg utav dom.. Snacka om att leken hade blivit roligare..

Hoppas ni har en bra lördag..

Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: