jane the pain - inredning & sånt..

Det vankas skilsmässa....

Kategori: Jag & familjen

eller ja.. vi får se om Filip märker att vi påskpysslat med sjukt mkt färg utan att täcka över bordet med något skyddande material..typ vaxduk eller tidningspapper.. Jag trodde kanske att Hobbyfärgen vi köpt för att måla våra egna påskägg var något mer vattenbaserad än vad den var..Nog för att Filip tycker att vårt hem är en gnutta färglöst.. Jag tror ändå inte att han uppskattar att matbordet är prytt med påskens alla hemska färger?!!

Det blev iaf himlans fina påskägg..sen att det kanske kom färg på mina nyinköpta kläder, Felix chinos och att hälften av Hildas minimala kalufs gnuggades av i badet när vi skulle få bort all färg från hennes hår..
Visst var det rutinerat av mig att ta av Hildas kläder.. det hade varit ännu mer rutinerat av mig att ställa fram en annan stol!
Alltså jag fick bort nästan all färg från bordet.. OM man bortser från att det numera är fesgult..Det hade ju synts tydligt om vi hade vita golv.. men nu har vi ju INTE det. Så då tänker man inte så mkt på det;)
Har ni påskpysslat något med era barn?
Halmstad folket.. imorgon kommer jag..tjohoooo.. om ni bara visste hur mkt jag längtar hem just nu. Men det är mest för att det är vår..och snart sommar..
Kraaam jenny

Kommentarer

  • INREDNINGSTIPSET.SE säger:

    Sånt där stök höll man ju ofta på med när man var liten! ;-)

    Urkul, jag kommer ihåg det så i alla fall.



    Var gärna med i olika tävlingar i min inredningsblogg just nu, WWW.INREDNINGSTIPSET.SE.

    Det är en ganska ny blogg, många som inte har upptäckt den ännu. Ville bara tipsa dig om den stora chansen att vinna. Brukar läsa din blogg! :-)



    Kram!

    2011-04-20 | 17:23:27
    Bloggadress: http://inredningstipset.se
  • Sofia säger:

    Vi ska måla lite ägg imorgon tänkte jag! :)

    Kram!

    2011-04-21 | 15:24:07
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com

Kommentera inlägget här: