jane the pain - inredning & sånt..

Dom DOUBBLE..

Kategori: Jag & familjen

Då var vi tillbaka i Halmstad igen.. Vi hade världens bästa påskfirande hos Gudmors-Josse och Min faster igår.. Min farmor och farfar var också på plats..Farmor hade med sig en stor låda av dom DOUBBLE (skånskt uttal).. Alltså på riktigt.. man kan inte leva utan dom. Det är värt att väga 200 kilo bara man får frossa i dom DOUBBLE. Jag fick ett en låda med mig hem.. Undrar ni om jag tryckt i mig dom till frukost?! JAPP det har jag, bortsett från en som Filip ansåg sig avar berättigad till)!!!
Bild kommer på dom DOUBBLE så ska ni få se hur Guds gåva till människan ser ut.. Väntar bara på att Gudmors-Josse ska maila över den.
Sen ska jag bjuda på lite "hemma hos reportage" från min faster och hos Gudmors-Josse..så fort jag får bilderna.. Min faster och hennes man har renoverat sin bostadsrätt till ett palats.. Deras badrum.. ja.. det finns inte ord.. Köket är också "to die for"..Dessutom är det prytt med sjukt snygga tidningsställ från Jtp-Design.se;) Det där med inredning kanske är lite genetiskt iaf..

Hoppas ni får massor av påskägg i dag.
Kraaam Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: