jane the pain - inredning & sånt..

Jag ska flänga med håret..

Kategori: Köptips..

Tjohoo.. idag är ingen vanlig dag.. För idag är dagen då jag ska sitta två och en halv timme hos frisören.. I looove egen tid. Jag ska promenixa dit, det är ca en timmes promenad.. mkt duktigt..Det gäller ju liksom att börja röra på sig nu om man överhuvudtaget ska kunna trycka ner sig i en liten bikini i sommar.
Efter frissan ska vi åka ner till Halmstad. Det sk bli så skönt att få komma hem ett tag. Jag har vansinnig hemlängtan just nu. Jag brukar inte ha det..antar att det är för att det är vår.
Nu ska det bara packas färdigt sen skyfflar vi in grejerna och ungarna i bilen. Håret ska kapas och kattvakten flyttar in över helgen..extra stort påskägg till kattvakten!
Dagens must have är sjukt snygga lampor från urbanliving..
HUR ska man kunna leva utan dessa liksom??
Eller dom här utestolarna..It´s a MUST!
Bilder lånade från www.urbanliving.se
Det kanske blir glesare inlägg under helgen.. Kanske..
Glad påsk på er alla.. I em ska jag flänga med mitt nyfixade hår;)
Kraaaam Jenny

Kommentarer

  • Maria säger:

    HA EN SKÖN HELG!!! Kram :)

    2011-04-21 | 09:21:03
    Bloggadress: http://cupcake.blogg.se/
  • Ove säger:

    Du har inte funderat på att lägga upp en frågelåda på bloggen? Så vi läsare kan få svar på just dem funderingar vi har i våra hem? Vore super iaf... sett att man kan använda t.ex: www.valresultatet.se ... vore bra iaf :)

    Kram!

    2011-04-21 | 12:33:31
  • Gabriel säger:

    Hej.. Vill skriva att jag tycker att du har en fin blogg och inspirerande på många sätt.. Schysst design oxå.. Är själv ensamstående pappa till två grabbar.. Har precis börjat blogga som pappabloggare.. Skriver en hel del om inredning då jag har en egen stil jag döpt till American Home Style.. Hur kul som helst.. Kram Gabriel..

    2011-04-22 | 18:26:00
    Bloggadress: http://gabrielgavric.blogg.se/

Kommentera inlägget här: