jane the pain - inredning & sånt..

Min favorit..

Kategori: Jtp-Design

Det är så kul att läsa vilka era favorit Jtp-design produkter är.. Jag trodde alla skulle säga samma. Men det gör ni inte. Ni tycker helt olika, och det är ju det ultimata för mig. MIN egen favorit är den jättestora Plexikrukan. Jag vet att den är ganska dyr. Men det är för att den är tillverkad i färgad, tjock plexi, och för att den är så stor då..OCH för att den ska hålla trycket mot vatten om man hellre vill använda den som vas.
Jag kommer snart ta hem 3 st mindre varianter av den här. Eftersom dom blir mindre, blir dom förstås billigare:) Allt för er liksom;)
Jag får fortfarande många frågor om VEM som designar prylarna åt mig.. Hmm.. jag som trodde jag varit supertydlig med detta.. Allt i shoppen (utom "Allt i allo bagen") är designat av MIG.. alltså Jtp-Design..det är ju jag..Alla prylar i plexi är dock framtaget i samarbete med I love plexi. Produkterna ni hittar på www.jtp-design.se hittar ni alltså bara där. Dessutom är varenda produkt tillverkad i Sverige!
Glasklart eller hur:)
Jenny

Kommentarer

  • Ulrika säger:

    Tack för svaret. Nu vet jag det =) =) Jag och några inrednings tokiga vänner blev lite fundersamma ang tavlorna. Då det var väldigt lika Thereses design =)Själva ordet ...IS THE NEW BLACK. Men nu vet vi att även du designat sånna tavlor =)



    Längtar till löning då ska jag beställa..Hitta massor jag vill ha..



    Kram / Ulrika

    2011-04-13 | 12:14:12
    Bloggadress: http://www.ljuslyktanssken.blogspot.com
  • jenny säger:

    Det var så lite så.. Nästan alla ordspråk eller vad man ska kalle det som Thererse använder är ju sånna som funnits i år och dar. Jag vet inte vem som grundade just ...is the new black. Men det har funnits bra länge. Det säljer som sjutton iaf. Speciellt green is the new black.Jag såg att Vero moda hed White is the nex black på sina skyltfönster.



    Jag älskar Therese Sennerholts tavlor. Så himla enkla och inte en gnutta färg. As snyggt!

    Jag försöker dock att inte göra samma som henne. jag vill ju ha mitt eget. Men det är klart. Just textposters är stort nu och det finns hur många olika designers som helst att välja på.

    2011-04-13 | 12:44:39
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: