jane the pain - inredning & sånt..

Namntavlorna på plats..

Kategori: Jtp-Design

Japp då ska det vara fixat.. OM en lite stund dyker namntavlorna upp i shoppen.. Jag la ut dom i 50x70 cm format. Min är iofs 70x100 cm.. Vill ni ha den stora får ni hpjta så fixar jag till det.
Dessa finns att välja på just nu:
Namn och färg bestämmer ni!
Idag har en del av mina kuddfodral kommit från sömerskan..OM jag hinner innan jag börjar jobba så ska jag lägga upp ett par i shoppen.
Ett jätte JÄTTE stort TACK.. till er som bloggat och länkat till shoppen.
Jenny

Kommentarer

  • smill säger:

    Åh Så härligt med en alldeles egen web-shop! Det har funnits i mina tankar i evigheter men jag har varit för lat...o feg. Good for U!



    tjing

    2011-04-01 | 11:07:49
  • Erica säger:

    men så kul att du öppnat en butik!! massor med snygga saker!

    2011-04-01 | 12:39:46
    Bloggadress: http://thereisnoplacelikehome.blogg.se/
  • Jenny säger:

    SVAR:

    Ja det är jättekul att jag öppnat.. även om jag inte fatta att jag gjort allt det här. Smill DU borde verkligen dra igång nåt. Det hade jag uppskattat. Erica.. du har ju också försäljning. Älskar dina små kakverk.

    2011-04-01 | 22:35:48
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: