jane the pain - inredning & sånt..

Såg ni Frankfurt?

Kategori: Jtp-Design

Har ni fått nyhetsbrevet från whonzimmer.se?
Nyhetsbrev är llivsfarliga.. Det var sjuukt nära att jag klickade hem dessa Frankfurt stolar i grönt..Det är lite Petrans fel också. Hon skyltade ju med värsta snygga Mio stolarna i grönt. Som TUR var..så fanns dom inte hemma i grönt.. Men dom kommer finnas kvar i minnet.. 4 gröna och två vita tänker jag att jag skulle ha..Dom lär ju vara perfekta för målande kladdiga barn.
Idag la jag en av mina sista "Billiga stora poster" beställningar hos tryckeriet.. TÄNK på att i morgon är sista dagen att beställa super billiga stora posters!!
Dessa klickade jag hem till mig själv:
Ha en toppendag i solen.. Själv går jag på värsta långhelgsjobbet. Börjar med att jobba i natt..Filip ska också jobba hela helgen.. I VÅR TRÄDGÅRD! Han är mkt glad för detta;)
Jenny

Kommentarer

  • Ulrika säger:

    Dom är grymt fina dom där stolarna =) Jag har tre styckna röda som för tillfället är i garaget



    Trevlig helg



    kram Ulrika

    2011-04-29 | 14:45:21
    Bloggadress: http://ljuslyktanssken.blogspot.com
  • Petran på DesignInsight säger:

    hihi jadu dessa var ju inte alls tokiga! Har glömt bort dessa faktiskt, det är ju en gammal favorit! den funkar ju jämt! ikeas kopia har mattias här nedanför och den är också fin! men frankfurt är ju frankfurt..;)

    Du har sååå många fina posters peacemärket är också en favvo men jag har ju inga väggar! buuhuu!

    Trevig helg jane kramis

    2011-04-29 | 22:02:43
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • Jenny säger:

    SVAR:

    Ulrika.. det borde vara straff på att ha dom i garaget;) Hoppas du får en bra helg du också:)

    Petran-Jag hade också glömt dom lite.. men varje gång jag ser dom förälskas jag på nytt. KÖP nu ett hus med ultra mkt väggar:) NI bor på tok för litet. Det borde vara straff på att ha så mycket snyggt undanstoppat som du har.

    2011-04-30 | 02:34:28
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: