jane the pain - inredning & sånt..

Snart åker vi igen..

Kategori: Jag & familjen

Imorgon åker vi hem igen.. Fy vad tiden går snabbt..Jag hade kunnat stanna i Halmstad i två veckor till minst.. eller resten av livet..På vägen hem ska det hämtas upp en del produkter till shoppen..Bla kommer det nya tidningsställ, för dom har sålt slut..
Jag hoppass kunna uppdatera med lite nytt i shoppen i nästa vecka. Så håll ögonen öppna:)

Hur många kilon har ni gått upp i påsk?? Jag har gått upp ca 100..det får bli socker avvänjning när vi kommer hem.

Kram på er alla..
Jenny

Kommentarer

  • isa säger:

    Hahah nej inte 100 kg gumman och slulle du göra det så hade du varit söt ändå!! ;)

    Härligt attd et går så bra för dig det glädjer mig!!! Kram

    2011-04-25 | 01:28:47
    Bloggadress: http://rustaupp.blogg.se/
  • Anna säger:

    Halloj Jenny!



    Hoppas allt är bra med er! Jag är en hopplös bloggare för tillfället, men jag kommer absolut att höra av mig gällande shoppen! Kram Anna

    2011-04-25 | 10:40:32
    Bloggadress: http://stylingalaanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här: