jane the pain - inredning & sånt..

Sommar typ..

Kategori: Hemma hos mig..

Har ni fint väder idag? Vi har vansinnigt fint väder, typ sommar väder så det bara skriker om det. Jag är inte riktigt redo för det.. Alltså jag klagar inte. Det är bara det att vi har såååå mycket att fixa på insidan plus att fettet dallrar ganska rejält..OCH trädgården är helt uppriven..Vi åker till Halmstad i påsk.-så tiden känns knapp. MEN blommorna på framsidan är fixade. Bara blomlådorna kvar..om jag hittar några jag gillar.
Just nu håller vi på med Office of Jane the pain.. Det blir sjuuuukt bra. Jag ska fota snart.....
Nu åker vi och shoppar blomlådor. Jihaaaa.. Det är vansinnigt härligt med vår..Ännu härligare om jag tog min dallriga mage och drog till gymmet;)
Jenny

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Vi har haft fint väder idag, solen har skinit men det har varit lite blåsigt.

    Vi har oxå mycket att fixa hela tiden.. man börjar där.. sen fortsätter man nån annanstans... sen går man tillbaka till det första stället osv. :)



    Spännande med kontoret, ska bli kul att se bilder!

    Kram!

    2011-04-17 | 22:03:57
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com

Kommentera inlägget här: