jane the pain - inredning & sånt..

Ungen samlar minuspoäng..

Kategori: Jag & familjen

Kommer ni ihåg att jag skröt om min viktminskning för ett tag sen.. Jag har stannat upp helt kan jag säga. Så går det när man skryter...
Dessutom blev jag väldigt medveten om min kroppsstorlek häromdagen när Felix (7 år) uttrycker sig så här:

Felix:-Mamma..nu har snart din bebismage försvunnit.
(Hilda fyller två snart)
Jag:-Felix..bebismagen är faktiskt borta.
Felix:-Mmmm nästan..
Jag:-Men Felix man kan få lite magen efter man har haft två MÄNNISKOR i den..
Felix:-Ja..men mamma SNART är bebismagen borta.

Han är liksom så himla......lik sin pappa..jag menar gullig..

Idag:

Felix:-Men mamma..SHIT vilka gamla fötter du har.
Jag:-Det har jag väl inte!
Felix:- Jo kolla dom ser ju jättegmala ut.
Jag:-Äh det gör dom inte alls.
Felix:- JO DET GÖR DOM..kolla här på mina.. dom ser inte alls ut så.

Man kan liksom undra hur många julklappar Felix har tänkt att få i år..

Jenny

Kommentarer

  • Lina säger:

    haha! Han smörar iaf inte... fast det hade kanske varit skönare för ditt ego =)

    2011-04-04 | 10:44:15
  • Dansbandsfrun säger:

    Hahahaha han "jobbar ihop" massor med pluspoäng!!

    Stackars barn, det lär bli glest under granen i år ;)



    Fy helskotta va läckert me en sån svart tapet!! Jisses!!



    kram

    2011-04-04 | 12:24:52
    Bloggadress: http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se
  • Susanne säger:

    Hihi de är ju för gulliga barnen. Känner igen det där :-)

    2011-04-04 | 14:15:31
  • MariaN säger:

    Hahahahahahaha!

    Det känns exakt som detta här var hämtat hemma

    från oss. Sixten är också 7 år och samlar många

    poäng varje vecka. Dom är så där härligt brutalt ärliga i den åldern... :D

    Btw! Fondtapeten är apsnygg. Verkligen to die for.... :)

    2011-04-04 | 16:17:54

Kommentera inlägget här: