jane the pain - inredning & sånt..

Hilda produkt testar..

Kategori: Jtp-Design

Det har Blivit lit till en trend nu med DAGENS NYHET.. Så kommer det förstås inte alltid vara..Men det är kul så länge det kan vara så:)
Just i dag går jag ifrån inredningen en stund..ist är det världen sötaste vårmössor som presenteras. Jag har spenderat en del tid vid symaskinen..Monsterna har jag inte börjat med än..men dom kommer.. Just nu fokuserar jag på mössor, barnklänningar, lapptäcken och vimplar..
Sötaste HIPPO mössorna ever.. Finns från strl 1-9 år. Sydda av MIG..
Hilda hjälper till och produkt testar..
Alla mössor är vändbara. På insidan har du samma tyg fast i en annan färg. Det är bara att knyta om "Hippoöronen".
Jag lägger upp dom i shoppen under dagen.
För att komma till shoppen kan du klicka HÄR.
Jenny

Kommentarer

  • Te säger:

    Jättesöta dom kommer att gå som smör:Kramisar Mamma

    2011-04-15 | 10:43:47
  • pysseliten säger:

    du är helt otrolig läste om dig igår i bygg och fixa :) man bara myser när man läser och ser alla dina byten mellan varven :)) Mössan är super fin och lilla Hilda med :)Tur du får hjälp av den lilla manikängen . Ha en bra dag njut lite av solen med så du inte kör slut på dig själv Kram!

    2011-04-15 | 11:21:37
  • jenny säger:

    Svar:

    Te-Mmm vi får hoppas det:)

    Pysseliten-Vad kul att du läste reportaget.. det ser ju dock ine utr så hemma längre.. men ändå kul. Här är ingen sol idag.. Så jag får njuta av hårt arbete i stället;) jag skulle behöva njuta av lite trädgårdsarbete och städning också...

    2011-04-15 | 11:42:20
    Bloggadress: http://janethepain.se
  • Sofia säger:

    SÖTA!!! :)

    Kan du allt? ;)

    Kram!

    2011-04-15 | 14:11:17
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
  • Malin B. --- Organisera Mera säger:

    Åh så söta mössor och en väldigt söt Hilda!

    2011-04-15 | 15:34:09
    Bloggadress: http://organiseramera.fugu.se
  • jenny säger:

    SVAR:

    Sofia- Ja.. jag säger ju att jag är som Earnst Ki....;)

    Malin B- Tack tack:)

    2011-04-15 | 16:37:41
    Bloggadress: http://janethepain.se
  • Jessica säger:

    Supersöta mössor, har testat att göra egna men de blev aldrig speciellt bra.

    Såg dig i Expressens webbilaga och gladde mig åt att jag faktiskt hade koll på dig och ditt hem långt innan hela svenska folket fick chansen. Bra jobbat!!

    2011-04-15 | 18:12:45

Kommentera inlägget här: