jane the pain - inredning & sånt..

Yellow..yellow..

Kategori: Köptips..

Jag vet att jag bloggat om gula prylar förut.. Men ni är så många som säger att det är svårt att få tag i rätt gula färg och snygga gula produkter. På www.homecompany har dom gjort en fantastisk liten samling till er GUL ÄLSKARE..Kan hända att det är pga av att påsken närmar sig med stormsteg..Jag tycker iaf att dom hade massa fint. Jag hade gärna bytt till den gula skalan ett tag..

Lite soligt liksom..



Så nu kan ni klicka hem en MASSA guuult.
Självklart har jag en del gult på gång i shoppen också..den som väntar på nåt gott......

Ni Har väl inte missat postern..
Poster-Yellow is the new black
Den finns i tre olika format..från 199:-

Kram på er..Jenny

Kommentarer

  • Anna säger:

    Här har du en gulälskare, ja i perioder i alla fall ;-) Jag har kikat in på din shop flera gånger i dag bara för att få sukta och fundera över alla snygga prylar. Du är så duktig! Jag ser fram emot att få se vad du hittar på för spännande på gulfronten! Kram Anna

    2011-04-02 | 22:31:58
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • Mia säger:

    Hej..

    Har länkat till din web-shop från min blog..

    Hoppas det är okej?

    /Mia

    2011-04-03 | 07:46:44
    Bloggadress: http://sallynova.blogspot.com

Kommentera inlägget här: