jane the pain - inredning & sånt..

Alldeles lagom stelt..

Kategori: Inredning & inspiration

Puuu vad trött jag är..jag har jobbat min första natt denna terminen och känner att jag nog inte riktigt är van.. I morgon får jag besök.. Borde liksom städa flitigt just nu. Men jag har ingen lust..Vi ska ju lägga golv i vardagsrummet också..och innan dess känns det inte städat även om man skrubbar golven tills knogarna blöder. Det blir ingen helhet..
Om någon bara kunde uppfinna en robot som tvättade, vek tvätt., strök och plockade undan barnens alla leksaker.. Resten skulle jag kunna göra själv.. eller ja.. alla hantverksgrejer skulle min andra robot göra. Men det andra skull jag fixa helt själv (självklart skulle jag ha en laga mat robot och en städa toaletten robot också..)
Just nu skulle jag vilja ha det så här.. Tänk att ha denna planlösningen. Jag ÄLSKAR hemmet på bilden.
Visst är det alldeles lagom stelt. Fast jag skulle förstås inte ha en stor röd Persisk matta liggandes. Men det vet ni ju;)
Bild: Boligmagasinet.
Hoppas ni får en bra dag.. I helgen vankas bloggfix..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: