jane the pain - inredning & sånt..

Fiffigt..

Kategori: Köptips..

Alltså i morgon är då det "vanliga" livet tillbaka..Höstens schema är en gnutta bättre än det brukar vara, plus att jag ska vara mammaledig vissa dagar. Det är det bästa beslut jag tagit..Jag borde väl lägga mig egentligen. Men det är ju såå tråkigt.
Så.. nu sitter jag här ist. Snart alldeles snart ska jag hoppa i säng. Först ska jag bara visa ett roligt litet grindtips för alla som har hund och barn..
Bild: Bolig.
.
Så himla fiffigt. Vår trapp ser ut exakt som denna. Fast när vi behövde en trappgrind var vi inte så här smarta....OM vi hade varit så smarta att vi kommit på detta lilla grindtips..hade det aldrig någonsin hamnat tygblommor på.. Men det är förstås en smaksak;) Annars gillade jag idén. Billigt värre liksom. Grindarna finns på Bauhaus för typ 70 spänn eller nåt.
Jenny

Kommentarer

  • VBLS säger:

    MEN HALLÅ! när ska jag få någon/något namnad efter mig? <3

    2011-08-15 | 02:48:10
    Bloggadress: http://mathildaekberg.tumblr.com
  • TV säger:

    Hej, Har du några tävlingar på G nu? Svårt att se i "tävlingsfliken" om de e aktiva eller ej :)

    2011-08-15 | 09:36:54
  • Sofia - Vinn en ziperall på min blogg! säger:

    Hej, nu har jag startat en ny tävling i bloggen där man kan vinna en valfri vara från erikasgarderob.se, kika gärna in o var med :D

    2011-08-15 | 15:03:35
    Bloggadress: http://smnmode.blogg.se/
  • Tina säger:

    Gud va smart!!

    2011-08-15 | 22:17:42
    Bloggadress: http://www.tinaspysselblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: