jane the pain - inredning & sånt..

Jag drar..

Kategori: Jag & familjen

NU drar jag till Sthlm.. i kväll blir det tonårshäng med Rebecca (alltså vi var dödspolare när vi var tonåringar.. varje gång vi ses så känns det precis som förr..tonårsaktigt liksom) och imorgon bitti tar jag en frukost med Schyffert.. eller ja.. jag ska på Ikeas katalogsläpp och Schyffert ska föreläsa... Men ändå. Dom bjuder ju på frukost...och henrik Schyffert ska säkert också äta nån typ av frukost.. Egentligen hade vi kunnat samåka till Sthlm, för han kör stand up på Strömpis i Örebro i kväll. Men jag antar att han inte vill vara påflugen och tjatig;)
.
Alla som ska dit. Ser ni mig så tjoa och hojta.. :)
Kram Jenny
.
.
Ps.Jag tar nu en LCHF break i två dagar.. Men på fredag kör jag igång igen.. Jag får inte glömma kameran, måste packa den på en gång..

Kommentarer

  • Sofia - Vinn en ziperall på min blogg! säger:

    Hej, hur är det? :)

    2011-08-18 | 21:01:21
    Bloggadress: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här: