jane the pain - inredning & sånt..

Ojdå..

Kategori: Dumheter..

Ha.. idag fick jag ett roligt meddelande från Sofie "soffhäng". Hon ville göra mig uppmärksam på bilderna i min shop. Jag kunde ju inte annat än skratta högt åt det. Min pytte hjärna hade aldrig uppmärksammat detta.. Men så finns det väl dom som tänker lite annorlunda än mig..
Ser ni det?
Det står visst S..lampa..
Ännu roligare hade det kunnat bli om jag satt bilden med väggtexten "Do not enter" framför "s"bilden.dddd.. Då hade det blivit "Do not enter slampa".. Jag vet .. det var lågt..;)
Tydligen tycke folk att bilderna inte passade ihop.. Men jag tycker nog mer att det blev ett roligt inslag.. Nu har jag kanske inte den mest högklassiga humorn.. men ändå. Det råkade ju bara bli så här:)
.
.
På tal om helt annat..
Jag har inte glömt bort tävllingen.. Den kommer. Jag har bara lite mkt nu.. I morgon kväll drar jag till Sthlm.. Tänkte gå på Ikeas press tjohejs.. Det finns ju nåt som lockar...
........
Allra bäst hade det varit om han kunde ta med sin polare, Martina Haag också.. Hon hade kunnat få sitta och käka frukost med mig:)
Kram Jenny

Kommentarer

  • Petran på DesignInsight säger:

    hihih ja det var lite roligt ;) inget jag tänkt på har klickat in på din sida massor av gånger!



    Men ååååh vad roligt att du åker till sthlm!!jag vill med! typiskt att det passar så dåligt här med flytt, bankmöten och skomässa. hmm. Se till och ha roligt nu! hoppas du får träffa massa roliga människor! kram

    2011-08-16 | 21:23:09
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • Susanne [Snusans inredningsblogg] säger:

    Lite kul var det allt. ;)

    Kanske ses på presstjohejset då. :)

    2011-08-16 | 21:42:23
    Bloggadress: http://inredningsbloggen.wordpress.com

Kommentera inlägget här: