jane the pain - inredning & sånt..

Regnigt värre..

Kategori: Hemma hos mig..

Det var meningen att jag skulle fota kuddfodral till shoppen idag.. Men det kan jag ju glömma. Det är sjukt dåligt fotoväder. Det regnar AS mycket. Så himla tråkigt. Jag hade ju beställt en höst med strålande sol och mjukt fallande löv. INGET regn och INGEN blåst. Det börjar sådär, kan man lugnt säga.. Jag antar att jag får hålla tummarna för en mild vinter. Max tio cm snö hade jag tänkt.
Jag får helt enkelt ägna mig åt nåt annat. Jag har massa jobb att fixa med så det är nog lugnt ändå..
.
När det kommer till Hildas griffalvägg har jag inte kommit särskilt långt. Den finns fortfarande bara i tanken. Jag kan liksom inte bestämma om jag ska köpa en jättestor mdfskiva eller om jag ska måla direkt på väggen.. Just nu lutar det åt mdf. Jag hade en på Felix rum i den gamla lgh. Den satte jag med en distans och det gillar jag. Då blir inte allt så himla platt.
Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: