jane the pain - inredning & sånt..

Gökur..

Kategori: Köptips..

I dag ska det jobbas en del med bloggens utseénde. Om det ser lite konstigt ut vet ni varför. Den ska liksom fixas till det bättre och snyggare..Hoppas jag;)
Tanken är att jag ska byta profilbild, lägga in en del annonser till speciellt utvalda butiker. Det kommer även en ruta som säger "har du länkat till mig? meddela mig så länkar jag tillbaka". Jag vill gärna göra det som tack till alla er som hjälper mig att sprida både min blogg och min nätbutik:) Sen har jag lite andra tankar också.. Men vi får se hur mycket som hinns med idag. Hoppas ni har överseénde med mig idag:)
.
.
Har ni sett det lila moderna Gökuret finns att köpa på FAVORITSAKER
.
.

.
.
.
.
.
.
Produktfakt:
En modern variant av det klassiska gökuret. Väggklocka formad som fågelholk, med liten, röd, fågel som talar om när det är en heltimme. En ljussensor reagerar på när det blir mörkt - när du har natt sover också fågeln. Du kan också välja att alltid ha ljudet avstängt.

Pulverlackad plåt. Höjd 28 cm, bredd (i botten) 14,5 cm, djup 11 cm.

Justering på baksidan: välj mellan ljud av, låg volym samt hög volym.
Sensor på framsidan (strax under fågeln) som känner av när det är helt mörkt i rummet, då låter inte fågeln.

Drivs med 2 st D-batterier (medföljer ej).
Pris: 1595:-
.
.
.
Ha en bra söndag..
Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: