jane the pain - inredning & sånt..

Anna söker..

Kategori: Inredning & inspiration

Sveriges troligtvis bästa inredare är på jakt efter ny uppdrag.. Stylisten heter Anna Mård och hon har jobbat för ett flertal fantastiska inredningstidningar. Det var bla hon som skrev och stylade bilderna till vårt reportage i Plaza interiör. Nu söker hon nya personliga hem till sina reportage.. Har du ett hem som du tror hon skulle gilla, eller känner du kanske någon som har ett?
Kontakta henne på [email protected]
Passa även på att gå in och gilla hennes Facebook sida när ni ändå är igång. Då får ni "följa med" på hennes olika uppdrag..Det kan ni göra HÄR.
Ni hittar henne även på bloggen Styling a la Anna.
Fega inte nu.. skicka in er tips på en gång:)
Jenny

Kommentarer

  • pysseliten säger:



    inte jag men det finns ju så många fina kolla denna som min vän linn har helt underbart http://linosen.blogg.se/.



    Nu ska jag titta vidare på hennes sida .

    2011-12-31 | 09:21:56
    Bloggadress: http://pysseliten.blogg.se/
  • Petran på DesignInsight säger:

    Heeeej!!

    Jag tittar alltid in till dig med så du vet :) Vad roligt att du tipsade blir bara glad:) Tror att hon frågat mig tidigare också men då var vi mitt i bygget.. sedan försvann min mejl så jag har inte kvar det hon skrev tyvärr.



    Tänkte passa på att fråga om glödlampepostern som jag vann, en kompis hade missat det och var lite på sugen på köpa en, går det att ordna?



    himla fint Hilmas rum! blev super med rött! Gott nytt år!! kram!

    2011-12-31 | 12:07:54
    Bloggadress: http://designinsight.se

Kommentera inlägget här: