jane the pain - inredning & sånt..

Äntligen här..

Kategori: Köptips..

Vet ni att jag älskar att handla på nätet.. Det är helt rofyllt..ingen stress, inga ungar som försvinner i affären, inget konkande på varor.. Man behöver bara åka till ett enda ställe, paketutlämningen:)
I dag kom Hildas nya poster från Acne Jr. I love!!!!
Nu måste jag verkligen sätta igång med hennes rum. OM jag får Filip till att göra som jag vill, så ska det sågas en lång bänkskiva till hennes rum i morgon. Den ska sitta i en nisch, i lekhöjd så hon får upp Pippi huset och Hoppetossa. Sen blir det förstås en pyssel del också. Tapetjakten ligger nere för tillfället. När jag hittade ballong postern, tänkte jag att helt vitt kanske ändå blir bäst. Vi får se hur det slutar:)
Nu inväntar jag bara dom andra grejerna också..Äpplet, nallen och trumman:)
Tjohooo..
Pyssel materialet är inhandlat, bara att sätta igång.
Jenny

Kommentarer

  • Josefina säger:

    Den är ju bara för härlig! måste ha en jag med frågan är vilken färg jag ska ha!!!

    2011-12-03 | 17:08:05
  • Susanne säger:

    Ja nätshopping är outstanding, speciellt för oss småbarnsföräldrar. :)

    2011-12-03 | 19:18:02
    Bloggadress: http://inredningsbloggen.wordpress.com
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    Sv: Precis.. med barn borde det nästa vara förbjudet att handla på stan..

    Jag ångrar nästan att ja inte köpte en gul eller grön..Det blir kanske lite väl mkt rött på Hildas rum...MEN det är ju bara att klicka hem en till isf:) Den röda är ändå snyggast tycker jag..

    2011-12-03 | 20:38:44
  • Lina (NinnaLilltroll) säger:

    Ja det är farligt härligt att handla på nätet :) Det blir många turer till posten ;)

    Vilken häftig poster, enkel och färgglad.

    Det låter spännande med planerna för rummet.

    2011-12-04 | 10:07:58
    Bloggadress: http://ninnalilltroll.blogspot.com/
  • fru Sätterlund säger:

    Jag fick den svarta nallen och trumman förra veckan :) Ursnygga! Dock har Chester väldiga problem med att hålla upp huvudet...



    Ha det gott!

    Kram Therese

    2011-12-05 | 21:26:34
    Bloggadress: http://tesbrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här: