jane the pain - inredning & sånt..

Hildas röda rum..

Kategori: Hemma hos mig..

Jag tittar bara in snabbt och visar Hildas lekbänk.. Jag tänkte kanske fixa lite och få allt på plats innan jag fotade. MEN Hilda har redan tagit över så det får bli en ostylad snabb bild:)
Ni ser helheten iaf..
Nu ska det bara byggas ett litet hus också. Det känns som ett litet projekt just nu.. Jag tror dock att det mer och mer kommer luta åt ett skilsmässoprojekt;)
Vad hittar ni på i morgon? Blir det Nyårs partaj med dunder och brak?
Kram jenny

Kommentarer

  • Jess säger:

    Är det Pippi? Spöket? Emil? Även om klädvalet avslöjar rätt mycket så hann det ändå skifta rätt snabbt när vi pratade. Hon är så söt!!!

    2011-12-30 | 12:57:15
  • Dinka säger:

    Hon är för söt eran lilla Hilda.Är Pippi den stora idolen? Här hemma har vi med en liten som äskar Pippi och har fått en del Pippisaker i julklapp.Det ser ut och bli jätte fint i Hildas rum.Vill gärna se fler bilder.



    Gott Nytt År!



    2011-12-30 | 13:33:01
    Bloggadress: http://www.sannaboke.blogspot.com
  • Ulrika säger:

    har skissat på en idee som ser nästan ut som tösens rum till vårt ena barnrum. Med en låg bänk och förvaring på hjul. Tycker det är en bra lösning i ett barnrum =)Kanon fint =)

    2011-12-30 | 15:45:15
    Bloggadress: http://ljuslyktanssken.blogspot.com
  • Josefina säger:

    Hon är ju för skön eran hilda!!

    Rummet blir ju kanon förstår att hon trivs!

    kram/ Josefina

    2011-12-30 | 17:26:11
    Bloggadress: http://josefinashem.blogg.se/
  • Evalena - bakeandfun säger:

    hahaha vad har hon på huvvet? Är det en räv? garvar hon är SÅ skön!!! Och fint rum har hon med den lilla lyckosten (jag vill också ha dig som mamma när jag tänker efter)

    Fast vår son här har äntligen blivit av med sina barnsliga disneytapeter o fått en KNALLRÖD fondvägg till sin stora lycka. Nu ska vi bara styla rummet... Kommer du förbi? ;) kramar

    2011-12-31 | 01:02:16
    Bloggadress: http://bakeandfun.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: