jane the pain - inredning & sånt..

I like..

Kategori: Inredning & inspiration

Im back.. Sorry att mina inlägg varit typ helt obefintliga. NU är jag tillbaka.. Jag har jobbat tre dubbelt så jag har liksom inte haft ork att sätta min vid datorn.. Jag har varit på mitt vanliga jobb, jobbat massor med butiken och serverat på "Filips" restaurang. Jag älskar när jag får hålla ett högt tempo. På söndag SKA jag/vi fixa i Hildas rum, iaf en del av det. Jag behöver Filips hjälp till viss del, det är därför det drar ut så på tiden.
På tal om helt annat..
Jag fick ett fantastiskt tips från en läsare, TINA. Jag kan inte annat än bli stormförtjust i dessa ramar.
Ni hittar dom HÄR. Hur trevligt hade det inte varit att ge bort ungarnas dagis fotografi i en sån här ram ist för en traditionell?! I LIKE! Dom har ju tom tejpat med den trendiga washi tejpen... som för övrigt kommer att finnas till försäljning i min butik efter helgen. Jag har fått hem massor av rullar i svart/vitt, rosa, gult, rött, grönt..Givetvis tänker jag hålla låga priser.
Hoppas ni får en bra kväll och att ni tittar in som vanligt igen:)
Glöm inte tävlingen på FB.. PÅ tisdag kväll drar jag en vinnare.
Jenny

Kommentarer

  • Alma säger:

    Snygga saker du hittar hela tiden,du var saknad.Jag är och kikar varje dag,men orkar inte skriva;-)



    Kram på dig!!

    2011-12-09 | 17:02:48
  • Tina säger:

    Visst var de fina!!!? De hade två snygga ljusstakar oxå, som trädgrenar. Och små snöglober, lr vad det heter, i vitt... Ha en trevlig helg, Kram!!

    2011-12-09 | 22:02:09

Kommentera inlägget här: