jane the pain - inredning & sånt..

Tejpa loss..

Kategori: Jag & familjen

Jag har inte varit så där jätte impad av den washi tejpen som alla bloggat så hej vilt om. MEN så fick jag för mig att att jag skulle tejp-dekorera paketen i jul... och vips så hade jag klickat hem ett helt gäng med tejprullar. Jag och Hilda gick loss på rullarna i går kväll, bara för att testa lite. Gissa om hon tyckte att det var kul.....
I morse hade Tomten dessutom fyllt upp med en hög numrerade paket. Ett om dagen fram till jul..det förstod dock inte Hilda utan ville öppna allihop på en gång..
Snart kan ni köpa Washi tejp i min butik också...så kul var det faktiskt. Mina och Hildas tejp planer är STORA:)
Jenny

Kommentarer

  • Abbie säger:

    NICE

    2011-12-01 | 21:46:31
  • Josefina säger:

    Underbar gran gillar massor!

    2011-12-03 | 00:11:04
    Bloggadress: http://josefinashem.blogg.se/
  • MariaN säger:

    Snygg gran! Vi har också gjort en gran, fast av eltejp. Om den sen lossnar från väggen efter jul, är en annan fråga... ;)

    Kram MariaN

    2011-12-04 | 06:52:57

Kommentera inlägget här: