jane the pain - inredning & sånt..

Tejpar paketen i år..

Kategori: Jtp-Design

Ja.. vad ska jag säga.. DECEMBER har varit vansinnigt hektiskt. OM bara tio dagar är det julafton. Det är ju helt vansinnigt. Jag har inte ens fått fram pyntet, och vi har inte hunnit med julpysslandet i den takt jag tänkt. Någon fotografering av hemmet har jag verkligen inte fått till. Inte av nya produkter till shoppen heller. Tur att det snart lugnar ner sig lite här hemma.
I shoppen finns snart dessa ursöta tejprullar..jag har bara inte hunnit lägga upp dom i shoppen.
Om jag hinner imorgon lägger jag upp dom lite snabbt och lätt. Min favorit är den röda med hjärtan och den grön-prickiga. Det blir alldeles fantastiska paket med hjälp av tejpen:)
Rullarna säljs i två pack, två pach och fyrpack.. Precis som bilderna visar.
Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: